sreda, 9. marec 2011

maketa objekta


Maketa je zaključna naloga pri predmetu Projektiranje 1. Narejena je iz dveh vrst lesa in kartona. Na lokaciji Krakovski nasip smo morali postaviti poljubni objekt, z pogojem, da vključimo zraven še transformator. Moj objekt je namenjen sprehajalcem, kot prostor za počitek, branje, druženje. Transformator sem "oblekel" z lesenimi letvicami po katerih sem predvidel posaditev rastlin plezalk (bršljan), ki bi transformator zakrile in ga vključile v zelo ozelenjeni prostor, vendar bi še vedno nakazoval osnovno obliko. Prav tako nisem hotel postaviti ničesar masivnega, zato sem se odločil za lahko rebrasto konstrukcijo z stekleno streho, ki ne omejuje razgleda na Ljubljanico. Zaprl sem le pogled na cesto, prav tako z lesenimi letvicami in betonsko steno ki je nosilec konstrukcije.









Ni komentarjev:

Objavite komentar